Monday, August 17, 2009

episod pengenalan

hehehehehe...rase cm cerita drama plak...

utk episod pengenalan ni meh aku citekan serba sedikit tntang kehidupan n latar belakang aku..

gambar kt atas ni gambar family aku mse raye tahun lepas..meh aku kenalkan org2 yg ade dlm pic ni.bermula dari yg dok kt depan.y pakai baju melayu ungu 2 adik yg bwh aku, najib.sebelah die plak akak ewah aku.akak no 2.yg kt pangku 2 anak die.arif nmenye.tp we all pgl bobe je.yg pakai baju ijau 2 plak along ngn bang long aku bersama2 ank mereka.sabrina n faiz.along baru je abis pantang time ni.yg pakai songkok putih 2 my abah, my mama sebelah die.budak kck kt tengah 2 shasha..ank kak ewah..kt belakang 2 plak aku n my beloved asben.aku baru pengantin baru mse ni....hihihihihihi..pasti fiqa n afiq..yg xde family akak aku no.3 , asben akak aku no.2 n adik bongsu aku...
tada...ni la hari bahagia aku..tanggal 30 mei 2008 aku selamat menjadi permaisuri di hati en Mohd Nor Hisham..hehehe..perkenalan kami singkat je..xsampai setahun kenal terus ikat janji sehidup semati dengan restu ibubapa..mcm xcaye je dh setahun hidup bahagia bersama..nnt lain kali aku citekan cmne aku blh jumpe ngan en hisham ni eh...

ni la buah ati kesayangan kami yg lahir pada 10 mei 2009 bersamaan hari ibu..namenye Harraz Idlan Bin Mohd Nor Hisham..panggil Harraz je..name 2 hasil gabungan pilihan name aku ngn hubby..semoga Harraz menjadi anak yg baik, soleh, bijak yea sayang...amin...

No comments: