Monday, December 14, 2009

KURNIAANNYA

salam...
hari ni kte bercerita pasal anak...ble org tny seronok x ble ade anak..jwapannye adalah sgt2 seronok..xtau nk gambarkan cmne..ble dh rase sndr baru tau..huhuhu

mcm aku ni..ble dh ade anak baru aku tau cmne pengorbanan mak aku waktu besokan aku dlu..mmg ckup2 memerlukan pengorbanan, kesabaran n mental yang tinggi..klu xde 2 yg blh jd kes org buang anak la..dera anak la..bunuh anak la..ya allah..dunia skrgni..mcm2 blh jadi..nauzubillah..minta2 dijauhkan..

berbalik pada cerita aku..sejak aku dikurniakan HARRAZ hidup aku n Mr Ayah jd lebih bermakna..kehadirannya mmbuat kami menjadi lebih mengenal erti pengorbanan, tanggungjawab diatas AMANAT yang diberikan olehNya..walaupun penat seharian bekerja tapi bile balik ke rumah kami diiringi ngn gelak tawa n telatah HARRAZ..yang paling menyeronokkan adalah ble melihat harraz membesar didepan mate kami sendiri..wlupun penat tp sgt2 puas ati..

saje je wat entri cmni coz sbnrnye aku dh xtau nk tulis ape..huhuuuuhuu..

4 comments:

[s.u.r.i.a] said...

mcmane la klau ade anak sendiri nnti. mm nak anak kembar. boleh x?hehe.

eda shamieda said...

boleh je...tp anak kembar ni org kate sumenye berganda..memerlukan lbh kesabaran lagi..hati kne cekal...ni pun berdasarkan pengalaman tau...

Mawar_berduri said...

ni saje nak wat aku jeles ar ni ?...hihihihi ...

eda shamieda said...

mmg pun..2 la motif sebenar kejadiannye..huhuuhuhu..bg ko semangat nk ikut jejak aku..huhuu