Wednesday, December 30, 2009

CouNtDoWN....

Lagi dua hari nk masuk tahun 2010..kejap je kan nk masuk tahun baru..aku msih xtau lagi ape azam aku utk tahun 2010..tahun 2009 pun masih byk perkara yg aku x dpt laksanakan..erm..carry forward yg tahun ni punya jela..huhuhuhu..hope tahun 2010 bri byk lagi sinaran wat aku n family...

Semalam asben aku balik dari outstation..so aku xdela kesunyian sgt..3 hari pun dh rse cm 3 tahun x jumpe tau..windu...tiap kali balik umah rse kosong je..ngn barang bersepah2 sana sini..byknye bende nk settlekan..TOLONG!!!!!!VIRUS KEMALASAN DH MELANDA....

Dah hampir dua minggu gak aku x tgk anak bujang aku 2..windu sgt2 kt die..tiap2 hari aku kol kg tny pasal harraz..setiap hari ade je perkembangan yg baru...sgt2 jeles ble dgr...cemburu sgt sbb xdpt tgk perkembangan die..sedih pun ade...hari 2 aku tpon dgr suara die..aku sgt rindukan suara n gelak tawa die..air mate yg aku tahan menitis gak..bukannye sikit..byk we..mujur xbanjir je...pastu mama aku ckp tiap kali ble harraz nangis mst die cari adik pompuan aku yg muka lbh kurang aku..abah n adik laki aku yg ade dpn die pun die wat xtau je..mungkin die pun sgt2 rindukan pelukan aku..cian sgt2 anak ibu 2...(wat entryni pun nangis tau) huhuhuuhhu..minggu ni pun xtau la dpt blk ke x..bukan aku xmo blik tp byk bende lagi aku nk kne settlekan...

Alhamdulillah...Akhirnye dpt jugak kuartes kt presint 18 setelah sekian lame menunggu..umah dh basuh last week..tinggal barang2 je lum angkut...MALASnye nk packing brg...pastu nk kne kmas blk...YA ALLAH...BERILAH KEKUATAN UNTUK AKU MENGHARUNGI SEGALA COBAAN N DUGAAN NI..pastu aku nk kne cri nursery/pengasuh utk harraz..smp skrg pun xjumpa lagi...ade sape2 blh tlg aku.....

No comments: