Wednesday, March 17, 2010

NtAh PapE

Dah lame xbuat post kt blog ni kn...bukan ape..penyakit "M" dah melanda ngn begitu dasyat skali...aku slalu je bukan blog ni..baca2 blog org tp nk taip post 2 yang amat2lah "M"..huhuhuhuu..

K lah...seperti yang kalian sume tau...anak bujangku (Harraz) telah kembali semula ke pangkuan kami setelah hampir 2 bulan kami tinggalkan bersama atok n neneknye di kg..(cewah..macamla lame no)...mse mula2 amik mmg betul2 menguji ketahanan mental n fizikal aku sbb time 2 die mmg dah totally lain dari mse mula2 aku tinggalkn die...(almaklumla..almost 2 month beb aku n laki aku berhanimun)..kirenye mcm budak baru blaja jga bb..Harraz pun dh semakin lasak, manja ya amat, pndi merajuk n yg xblh bla lagi die ni xboley kne marah.klu marah kompom die wat muke kecian n nanges...(perh...kecik2 pun boley tahan gakla perangai die ni...ikut sape 2 la ye)..tido pun nk kne masuk buaian..merata kami cari buaian ari2..sblm ni die lgsg xmo tido buaian..

Tapi skrg dh x lagi..aku dh makin cekal n kental menghadapinye..cme die ni susah nk tido..kdg2 berperang gak aku ngn harraz tp die skrg ble org mrh dh x nanges..die mst akan wat muke yg bajet comeyla 2..sgt2 geram ok...yg ayahnye lak slalu menangkn die..2 yg lagi mengada2 2..

Sejak akhir2 ni harraz slalu jatuh sakit..last month die demam..dalam seminggu 3 kali tau die demam..sekejap demam pastu esoknye kebah..pelik aku..nk kte nk tumbuh gg xjugak sbb gg die dh tumbuh..(korg rse npe eh)..pastu skrg die menghidap penyakit kulit...di syaki jangkitan kuman..abis kulit die..cian sgt..abis luka sbb di garu...dh mcm2 ubat aku try...xjugak ilang2...dok pun aku dh jumpe...hope it will be fine ngn peningkatan umonye..harraz pun dh 10 bulan skrg...dah pndai mcm2..sronok sgt tgk die mmbesar dpn mate..sgt2 puas ati wlupun kdg2 kne lepuk gak..(tp xdela smp mendera..bak kte org lepuk2 sayang)....

1 comment:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hihi...jangan ar babab dia..cian dia..papau ar mummy di ani ...hihihi